Ondernemende Online Marketeer “plus” met specifieke interesse in en kennis van de consumer kant van innovatieve marketing FMCG-proposities. Online alleskunner, intrinsiek gemotiveerd om het (Online) supermarkt landschap mee te veranderen. Conversie specialist, business owner, eindverantwoordelijk.

Over SCOUPY:
In ruim 5 jaar tijd is SCOUPY van een prijswinnende Start-up doorgegroeid naar Nederlands’ grootste “Online-2-Offline marketingplatform” voor de FMCG-branche. Met ons mobile-first activatieconcept bedienen we inmiddels meer dan een miljoen gebruikers per maand. We helpen onze klanten aan nieuwe gebruikers middels ons unieke model van 1. Bereiken 2. Begrijpen en 3. Bewegen van consumenten obv persoonlijk relevante content. Hiervoor beschikken we over slimme en meetbare (online) activatie concepten.

Via de gratis SCOUPY-app of -website krijgen consumenten (een deel van) het aankoopbedrag binnen 48 uur teruggestort (‘cashback’) van door ons gepromote producten, ongeacht de (fysieke) winkel waar zij het product hebben gekocht. Zo maken we aanbiedingen van fabrikanten heel snel overal beschikbaar.

SCOUPY biedt adverteerders bovendien gepersonaliseerd inzicht in oriëntatie- en koopgedrag van consumenten. Met deze kennis helpt SCOUPY haar klanten om op een effectieve manier nieuwe klanten te identificeren, te activeren én te behouden. ‘Relevantie’ is ons kernbegrip. Om dit te kunnen borgen, ontwikkelt SCOUPY in eigen huis steeds verder aan innovatieve, nieuwe tools en proposities.

Samen met onze partner Sanoma brengt een enthousiast en gemotiveerd team van ca. 60 medewerkers SCOUPY iedere dag een stap verder. We zijn zeer ambitieus en verleggen onze grenzen graag. SCOUPY heeft een open en dynamische werksfeer waar eigen initiatief enorm gewaardeerd wordt.

Senior Online Marketeer
Als Senior Online Marketeer ben je eindverantwoordelijk voor het B2C deel van twee zeer belangrijke nieuwe producten van SCOUPY: 1) SCOUPY Super Sparen en 2) het Direct sales kanaal. Beide projecten zijn de sleutel voor verdere groei van SCOUPY waarbij we data gedreven marketing oplossingen in de markt zetten; een combinatie van strategie bepaling en operational excellence.

Als Senior Online Marketeer zoek je steeds naar maximale relevantie en optimale conversie. Als aantoonbaar expert ben je in staat de bekende kanalen feilloos op elkaar af te stemmen: SEO, SEA, social media, content marketing, (display) advertising, retargeting, video. Daarnaast ben je ondernemer genoeg om ook SCOUPY/Sanoma specifieke partnerships als bijvoorbeeld Nu.nl (Nu Shop) maximaal te laten renderen. Voorwaarden voor succes zijn een uitmuntend gevoel voor UX/UI, juist interpreteren van Data (continu testen van customer journeys) en optimaal gebruik makend van Web analytics (Google Analytics) en Marketing Automation tooling.

Om bovenstaande werkzaamheden goed uit te kunnen voeren, heb je verschillende sets van data nodig. Het Data Science team van SCOUPY verzorgt deze informatie als input voor je werkzaamheden. Tevens heeft SCOUPY een B2C Marketing team en een team voor Marketing Services waar je mee samenwerkt en die je helpen de doelstellingen te behalen.

De Online Marketeer werkt in het team met de Product Owner B2B, welke je direct leidinggevende zal zijn.

De persoon
De persoon die we zoeken is enthousiast, tech-savvy en vooral gemotiveerd om van een startend project, iets heel groots te maken. Je bent in staat om zowel strategisch te denken als hands-on te handelen, daarnaast heb je de potentie om mee te groeien met het project. De samenwerking met grote A-merken zorgt ervoor dat dit project continu in de spotlight zal staan. Zowel intern als extern sta je voor je rol en verantwoordelijkheden en durf je de discussie aan te gaan, kritisch te zijn, met ideeën te komen en actief je verantwoordelijkheid te nemen.

Wat breng je mee:

  • WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 4-5 jaar werkervaring als online eindverantwoordelijke in een vergelijkbare dynamische omgeving;
  • Visie op en aantoonbare kennis van de impact van de diverse conversie tools, offline en voornamelijk online;
  • Aantoonbare ervaring met e-commerce/ webshop;
  • Aantoonbare werkervaring met Google Analytics en andere analyse tools;
  • Sterke analytische vaardigheden en een goed presentator;
  • Communicatief handig, sr. gesprekspartner en een leuk mens;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Zin en behoefte om te ontwikkelen, feedback nemen en geven gaat je makkelijk af;
  • Ervaring en kennis van FMCG-branche is een pré;
  • 5 dagen per week beschikbaar.

Wat hebben we voor jou:
In de enorm veranderende FMCG markt wint SCOUPY iedere week aan relevantie. Met ons disruptieve marketing model zijn we heel hard aan het groeien, het afgelopen jaar zijn we bijna verdubbeld. Samen met Sanoma is de ambitie en potentie enorm. De mensen die bij ons passen zijn altijd ondernemend, nemen initiatief en hebben een enorm eigen verantwoordelijkheid. Deze mensen belonen we goed; groei met ons mee en creëer je eigen toekomst. Daarnaast hebben we een bovengemiddeld pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Procedure
We horen graag van als je nog vragen hebt of verras ons met je sollicitatie: a.vandervoort@scoupy.com of 0646305040