Een mooie samenwerking tussen Lay’s (PepsiCo), Center Parcs en SCOUPY! Per 1 september wordt “Spaar voor Familietijd” gelanceerd, een exclusieve actie bij Superunie leden, waarbij consumenten kunnen sparen voor een korting van €50, €100 of zelfs €150 op een verblijf bij Center Parcs.

Bekijk het tailormade platform

Door een zak Lay’s chips te kopen en vervolgens de kassabon te uploaden op het tailormade Lay’s platform, kunnen consumenten €50, €100 of zelfs €150 korting bij elkaar sparen voor een verblijf bij Center Parcs.

SCOUPY is verantwoordelijk voor de volledige uitvoering van de campagne. De actie wordt ondersteund en aangejaagd door POS-materiaal in alle deelnemende supermarkten van Superunie, en miljoenen zakken Lay’s zijn voorzien van uniek promotiemateriaal. De spaaractie start per 1 september.

Ook een doeltreffende spaarcampagne opzetten? Stuur ons een berichtje op sales@scoupy.com

PS Plotseling zin gekregen in chips? Klik hier.