De Campagne Manager coördineert het opstarten, uitvoeren en afronden van diverse online-campagnes binnen het Scoupy-platform (app en website) en daarbuiten. Daarbij zijn de belangen van de klant, de Scoupy-gebruiker en die van SCOUPY altijd top of mind. 

De Campagne Manager bewaakt de realisatie van de afgenomen proposities waarbij een excellente uitvoering van de campagnes centraal staat. Als spin in het web communiceert hij/zij proactief over campagne gerelateerde zaken voor, tijdens en na afloop ervan met klanten en diverse interne afdelingen.

Hoofdtaken:

  • Coördinatie van het voorbereiden en opzetten van online-campagnes op zodanige wijze dat deadlines gehaald worden. Verzamelen van alle campagnematerialen en het maken van een campagneplanning. Controleren van alle geproduceerde campagne uitingen en deze afstemmen met de klant.
  • Het opmaken van cashback-coupons middels Photoshop en het op accurate wijze inregelen en live zetten van campagnes middels een backend-systeem.
  • Zorgen dat relevante content voor mailings op tijd wordt aangeleverd en dat het versturen ervan naar relevante segmenten ingepland wordt bij de e-mail marketeer.
  • Dagelijks monitoren van het verloop van de campagnes. Proactief signaleren als campagnes afwijken van de verwachting/doelstellingen of benchmarks en tijdig hierover schakelen met de salesmanager en klanten. Wijzigingen tijdens de campagne tijdig bespreken met stakeholders zoals onder andere clearing supervisor en/of Customer Service.
  • Verantwoordelijk voor het tijdig beëindigen van campagnes zodat het campagnebudget niet wordt overschreden. Eindevaluatie presentaties van de campagnes maken voor de klant. Initiëren en coördineren van de opzet van een consumentenonderzoek m.b.t. campagnes via hettestpanel.nl.

Een goede Campagne Manager is een excellente coördinator en heeft het natuurlijke vermogen om overzicht te houden over meerdere campagnes tegelijk. Een kritische manager die ook onder (tijds)druk zorgt dat alles correct en volgens planning verloopt. Een volwassen professional die verantwoordelijkheid neemt en die de belangen van zowel onze klanten, de Scoupy-gebruikers als SCOUPY als geen ander begrijpt en daar ook naar handelt.

En bovenal vindt je excellente service verlenen het leukste wat er is. Je haalt je voldoening uit het overtreffen van de verwachtingen van de klant en jou perfectionistische inslag zorgt ervoor dat je je werk liever nog een keer controleert dan dat er een foutje in zit.

Verder verwachten we:

  • Minimaal HBO/ WO denk- en werkniveau
  • Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk taalvaardig
  • 3 jaar werkervaring in een online omgeving op het gebied van campagne- of projectmanagement.
  • Beschikbaarheid buiten kantoortijden (ook in het weekend en tijdens officiële vrije dagen) voor spoedgevallen.
  • Basiskennis van Photoshop en Excel.
  • Ervaring in de FMCG-branche is een pré.
  • Werkt onder alle omstandigheden zeer nauwkeurig.
  • Kan goed prioriteiten stellen.
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Goede coördinator en kan goed overzicht houden over meerdere campagnes tegelijk.
  • Stressbestendig in tijden van hectiek en bij het halen van deadlines.
  • Resultaat- en servicegericht, analytisch sterk en heeft een commerciële en pragmatische inslag.

Als laatste ben je:

  • Pro-actief en oplossingsgericht
  • Zelfstandig en initiatiefrijk
  • Flexibel
  • Humoristisch en enthousiast

Procedure

We horen graag van als je nog vragen hebt of verras ons met je sollicitatie: a.vandervoort@scoupy.com of 0646305040

Klik hier voor het privacy statement voor sollicitanten.