Hettestpanel.nl zoekt een ervaren campagnemanager voor product tests, peilingen en onderzoeken, met hart voor A-merken, content & communicatie en mediatitels. In staat om inhoudelijk bij te dragen aan de verbetering van diensten, processen en kwaliteit. Gepassioneerd en betrokken bij de verbetering van de uitstraling van hettestpanel.nl onder leden en klanten.

Als campagnemanager ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en managen van campagnes. Je bent hét aanspreekpunt voor onze klanten en voert alle stappen van een onderzoek zo optimaal mogelijk uit. Inclusief de analyse, rapportage en communicatie hierover naar je interne collega’s en de adverteerders.

Heb je affiniteit met consumentendata en heb je ervaring in het opzetten en begeleiden van campagnes? Ben je creatief en heb je gevoel voor content-creatie (zowel in magazines als online)? Volg je bovendien de ontwikkelingen in de online markt? Dan ben je van harte welkom voor een gesprek.

 Primaire werkzaamheden

Je coördineert de campagnes van A tot Z. Deze werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Je bent adviseur en aanspreekpunt voor accountmanagers(intern) en adverteerders en stemt doelstellingen met hen af over de invulling van een campagne;
  • Je draagt zorg voor een vlekkeloze planning en afhandeling van de campagne (o.a. selecties, uitnodigingen/nieuwsbrieven, dataverzameling en rapportage / resultaten delen);
  • Je coördineert vervolgens de advertentieplaatsingen binnen diverse Sanoma titels zoals Libelle, Margriet, Ouders van NU, Kieskeurig.nl of Nu.nl;
  • Je draagt continue bij aan klanttevredenheid en de optimalisatie van het proces en de campagnes en durft daarbij creatief te denken;
  • Je helpt werkprocessen te documenteren;
  • Je bent in overleg met het team als product lead specifiek verantwoordelijk voor bepaalde producten in het portfolio, bijvoorbeeld video add-ons of live add-ons.
  • Je draagt bij aan zichtbaarheid en vergroting van het panel:
  • Je verzorgt op basis van concrete doelstellingen (een deel van) de B2C communicatie, bijvoorbeeld op sociale media en nieuwsbrieven;
  • Je bent binnen en buiten Sanoma / SCOUPY ambassadrice van hettestpanel.nl door het uitvoeren van case studies, lunch & learn sessies en PR acties;
  • Je bent mede-verantwoordelijk voor de ontwikkeling en groei van het Hettestpanel.nl, NUPanel en andere panels binnen Sanoma en de doorplaatsing van NUPanel-leden in externe marktonderzoekpanels.

Wie zoeken wij

Je hebt ervaring met (online = pré) projectmanagement. Je bent ondernemend, analytisch en commercieel ingesteld. Je snapt hoe de invulling van een campagne kan bijdragen aan het resultaat en hoe je dit kan overbrengen op belanghebbenden.

Jouw profiel

  • HBO denk- en werkniveau
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Je werkt planmatig en nauwkeurig
  • Je bent assertief, proactief en leergierig
  • Je voelt je van begin tot eind verantwoordelijk voor een goede uitvoering van de campagne
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je bent creatief in de breedste zin van het woord
  • Je raakt snel vertrouwd met nieuwe systemen
  • Je hebt ervaring met Excel en Photoshop
  • Ervaring met het maken van Infographics is een pré
  • Je bent bereid om bij te dragen aan events en testpanels op locatie (soms ook buiten kantooruren)