De clearing supervisor is verantwoordelijk voor het clearingproces (beoordelingsproces) van alle ingediende kassabonnen bij Scoupy. Binnen de organisatie ben jij aanspreekpunt voor alles wat met het clearingproces te maken heeft. Je hebt contact met diverse interne afdelingen.

De ingediende kassabonnen worden in het team deels automatisch en deels handmatig beoordeeld. Je focus ligt op het waarborgen van een (kosten)efficiënt, tijdig en zo foutloos mogelijk clearingproces. In eerste instantie ligt de nadruk op het zorgdragen voor een soepele overgang van een handmatig naar een zo volledig mogelijk geautomatiseerd clearingproces.

Via een digitaal dashboard ben jij in staat om ‘t automatische proces te monitoren. Dit dashboard bevat een schat aan (kassabon)data waarmee we het clearingproces verder kunnen verbeteren. Je vindt het leuk om hierin te duiken en je te verdiepen in deze data zodat het proces geoptimaliseerd kan worden.

Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige én communicatief vaardige clearing supervisor die pro-actief het clearingproces monitort, onregelmatigheden signaleert en met verschillende afdelingen schakelt om het proces te verbeteren. Om dit goed te kunnen doen moet je op regelmatige basis zelf kassabonnen beoordelen via een door ons speciaal ontwikkeld systeem. Hierdoor houd jij zelf vinger aan de pols over mogelijke knelpunten in het proces.

Daarnaast behandel je de vragen die via e-mail bij onze klantenservice binnenkomen en die over ingediende kassabonnen gaan. Zo blijf je goed op de hoogte van wat er speelt, kom je met verbetervoorstellen en zorg je dat deze verbeteringen ook toegepast worden.

Voor het clearingproces ben je dé supervisor van het clearingteam in Nederland. Je stuurt dit team aan op kwaliteit en productiviteit en je zorgt voor een optimale bezetting. Daarnaast stuur je een supervisor van een groter team in Oekraïne aan (voertaal Engels). Je zorgt dat deze supervisor op tijd en volledig op de hoogte is van de nieuwe cashback- en spaaracties en geeft feedback om de kwaliteit van hun kassabon beoordelingen te verbeteren.

Verder verwachten we:

  • Minimaal HBO/ MBO denk- en werkniveau
  • Aantoonbare ervaring in het aansturen van een team
  • Nederlands en Engels, mondeling en schriftelijk taalvaardig
  • Affiniteit met data
  • Sterke analytische vaardigheden
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Beschikbaarheid verdeeld over 5 dagen (totaal ca 24uur)
  • Beschikbaarheid buiten kantoortijden (ook in het weekend en tijdens officiële vrije dagen) voor spoedgevallen

Als laatste ben je:

  • Pro-actief en oplossingsgericht
  • Zelfstandig en initiatiefrijk
  • Klant- en servicegericht
  • Nauwkeurig en onderzoekend
  • Humoristisch en enthousiast

De juiste mensen belonen we goed; groei met ons mee en creëer je eigen toekomst. Daarnaast hebben we een bovengemiddeld pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

 Procedure

We horen graag van je als je nog vragen hebt of verras ons met je sollicitatie: b.vandermark@scoupy.com (Bob) of 06-53807954.