Tijdens de eerste editie van het Sanoma Media Summer Events werd Maurits Priem gepresenteerd als de nieuwe managing director van SCOUPY. “Samen met onze klanten gaan we de toekomst van conversiegerichte en datagedreven marketingoplossingen verder vormgeven.”

 

Maurits Priem: “Ik kan niet wachten om bij te dragen aan de volgende fase van SCOUPY: een succesvol platform, met een zeer gedreven team en maandelijks honderdduizenden actieve gebruikers, dat bijna voor ieder A-merk in Nederland actief is. Samen met onze klanten gaan we de toekomst van conversiegerichte en data gedreven marketingoplossingen verder vormgeven.”

Priem, nu Strategy Director Central Europe bij Essity, heeft een sterk trackrecord in de FMCG-markt en bekleedde meerdere (inter)nationale rollen bij Essity en Heinz. Met zijn inhoudelijk kennis van én netwerk in deze markt, plus zijn ervaring als manager, is hij een aanjager voor verdere groei in dit segment en ontwikkeling van deze organisatie.

De oprichters van SCOUPY Geert Luyendijk, Jeroen Lubbers en Valentijn Bras gaan zich richten op uitbreiding in het buitenland. Valentijn Bras: “Na de snelle groei in Nederland kijken we nu naar andere landen. We blijven middels zitting in de raad van advies betrokken in Nederland. De ontwikkeling in Nederland is een belangrijke springplank voor het buitenland.”

Maurits Priem gaat per 1 september 2018 aan de slag.

 


Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief.
 Ontdek wat SCOUPY voor jou kan betekenen!